poniedziałek, 15 lutego 2010

Nareszcie zaczynam blogowanie! :)

W końcu się odważyłam i założyłam SWOJEGO WŁASNEGO BLOGA!

Strasznie się cieszę, tylko nie bardzo wiem, co dalej począć ...??? Jeszcze nie za bardzo się tutaj orientuję, ale mam nadzieję, że szybko się połapię i to moje blogowanie będzie jakoś wyglądać ... W kazdym bądź razie nareszcie dołączyłam do coraz większego w naszym  kraju grona scraperek. Poprzez tego bloga będę dzielić się z Wami pasją, jaka mnie ogarnęła (ba, tak wciągnęła mnie do reszty, ze nie daje już spokoju ani mnie, ani moim najblizszym), jak i niekiedy moimi ważnymi dla mnie wydarzeniami życia prywatnego.

Mam nadzieję, że będziecie dla mnie wyrozumiali, gdyż to moje początki w blogowaniu , i minie trochę czasu, zanim wszystko tu bedzie wyglądało jak nalezy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz