poniedziałek, 2 sierpnia 2010

Wyzwanie #4 w Szufladzie - "OWOCOWY RAJ"

Przyszła moja kolej na organizację wyzwania w Szufladzie.
A że lato mamy w pełni, możemy cieszyć się owocami zerwanymi prosto z krzaczka lub drzewa, (a nie jak w sezonie zimowym,  z mrożonki) nie mogło być inaczej. Przedstawiam "OWOCOWY RAJ".
Do interpretacji podałam taką fotografię.


A tak wygląda komplecik jaki wykonałam w ramach tego wyzwania.


Składa się na niego karteczka ze "słodkimi" życzeniami
 oraz słoiczek domowego soku malinowego w nowym, odświętnym ubranku. W sam raz na prezent dla bliskiej osoby lubiącej domowe przetwory.




Kochane zaglądaczki i obserwatorki mojego bloga, zapraszam Was serdecznie do wzięcia udziału w wyzwaniu oraz do obejrzenia prac przygotowanych do tego wyzwania przez pozostałe projektantki. Nagroda jest niezwykle atrakcyjana, więc warto spróbować.
A mnie będzie bardzo miło pooglądać, co też powstanie stworzone przez Was w odpowiedzi na moje wyzwanie.

Pozdrawiam Wszystkich zagladaczy :)

1 komentarz:

  1. Uroczy ten Twój temat zabawy a prace wykonałaś prześliczne:)Gartuluję pomysłu!Pozdrawiam serdezcnie:)

    OdpowiedzUsuń