czwartek, 19 sierpnia 2010

Nadal ślubnie

Trochę (ups) mnie tu nie było. Mimo, iż zamówień mnóstwo to muszę przyznać, że trochę brak mi weny w ostatnim czasie. Mam nadzieję, że już wraca, bo u mnie Sezon slubny w pełni.
Dziś będą dwie kartki, jedna ślubna, a druga na Szufladowe wyzwanie Nessy.

***

Co do kartki ślubnej, to jest dość nietypowa, gdyż są na niej zdjęcia pary młodej z ICH wesela. Kartkę tą dostaną młodzi od kolegów z pracy po ich powrocie z podróży poślubnej.




Kartka składa się na zakładkę i może być też taką ozdobną ranką, gdyż jest stojąca.


W środku również zdjęcie młodych i życzenia.



***
Ta kartka została przygotowana na Szufladowa wyzwanie Nessy.
Miało być gotycko, w czarnych i czerwonych barwach.
Mam nadzieję, że kartka choś trochę mroczna jest :)
Papier w kropeczki i zembossingowany motylkowy stempelek od Endiego.


A na koniec mała zapowiedz albumu... ślubnego oczywiście, który w końcu ukończyłam (wiem, wyszło trochę masło maślane).
Fotki jutro :)


6 komentarzy:

  1. Prześliczne karteczki...urocze:)Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe kolory - śliczne karteczki

    OdpowiedzUsuń
  3. obie sliczne, ale ta slubna... pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka ze zdjęciem młodych - genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny patent z karteczką ze zdjęciem :) Piękne wykonanie :) śliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasia, Ty zrobiłaś kartkę dla Mariusza i Ewy, a ja na ich ślubie i weselu byłam:) Jaki ten świat mały:)

    OdpowiedzUsuń