niedziela, 21 listopada 2010

Pobaw się w Blog Hop Candy!

Witajcie Kochani!!!

Zapraszam do zabawy, jaką zorganizowały projektantki Szuflady.
Wszelkich informacji dotyczących wzięcia udziału w zabawie szukajcie na tym blogu, gdyż to on jest początkiem naszej wedrówki po blogach.

Ale skoro już do mnie trafiliście, to podaję następną literkę do kompletu.

A u mnie do przygarnięcia notesik - scrapuszko.
***

Kolejnym blogiem, jaki musicie odwiedzić, to blog Nessy.
Pamiętajcie, aby zostawić swój komentarz u mnie i na każdym odwiedzonym przez Was blogu oraz zostawcie info o naszym candy na swoim blogu, a następnie wyślijcie hasło na szufladowego maila:
Baner z informacją o candy do skopiowania poniżej.
Jeśli Wasze hasło będzie poprawne weźmiecie udział w losowaniu candy.
Nasza zabawa trwa od dzisiaj do 5 grudnia do północy.
Losowanie dnia następnego.

131 komentarzy:

  1. Przybiegłam, porwałam literkę i pobiegłam dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A zapisane hasło zaraz będzie rozwiązane

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem i pędzę zbierać kolejne. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny notesik!!! Literke zapisałam i skacze dalej!!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. No to lecę dalej. Notesik śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny notes i super zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zadyszki dostałam - łapię literkę i podążam dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Notesik bardzo fajny - lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A zapisuję,na notesik choruję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dotarłam juz tutaj :) Jest dobrze, pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  11. A znalazłam, notesik podziwiam i lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dalsze literki i dalsze pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam literkę i zmykam, wrócę później....
    piękny notesik!

    OdpowiedzUsuń
  14. hej! fajny szykujesz upomnek, matko jak ja bym to wszystko zgarnęła to chyba bym umarła ze szczęścia! tymczasem ledwo dycham bigając między blogami, ale jeszcze dwa! Buziaki! paaaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Notesik rewelacyjny. Pozdrawiam i uciekam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajna zabawa. Mały detektyw.
    Pozdrawiam.
    Magda - magdowo

    OdpowiedzUsuń
  17. zabieram literkę i hopam dalej

    OdpowiedzUsuń
  18. Skaczę dalej, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no to w dalszą drogę, uff! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wciągająca ta zabawa: szkoda że zaraz koniec:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ajny notesik! :)
    Pozdrowienia od różanego...

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny notesik:)))I lece dalej:))

    OdpowiedzUsuń
  23. I ja spróbuję szczęścia w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hop hop, jestem :) Brakuje mi już tylko jednej literki :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Puk puk można? Jestem i ja:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Boskie kartki u Ciebie pooglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się po kolejną część hasełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. To mam kolejną literkę :) Jupi
    Ściskam i ciekam

    OdpowiedzUsuń
  29. Kolejna literka już zapisana. Lecę po następną.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. notesik jest czadowy!
    zapisane, czas biec dalej
    buźki

    OdpowiedzUsuń
  31. Hopsa sa ! Kto następny??? Nessa :)
    Piękne skarapuszko.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. nie byłam jeszcze u Ciebie. Stawiam tutaj swoje pierwsze kroki...
    dziękuję za sympatyczną zabawę!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. niestety ale zdjęcie notesu nie otworzyło mi sie, to juz 3 literka, która się nie otwiera :-((((

    OdpowiedzUsuń
  34. super, lecę zbierać ostatnie literki!

    OdpowiedzUsuń
  35. hop, wskoczyłam!:) ps. notes boooski!

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudny notesik!
    Bardzo mi się podoba!
    Biorę literkę i zmykam dalej :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uroczy notesik :)
    Pozdrawiam ciepło i hop po przedostatnią literkę.

    OdpowiedzUsuń
  38. HOP! Ale prezentów! Bogaty ten Mikołaj :))) HOP!

    OdpowiedzUsuń
  39. notesik piekny :))zmykam dalej

    OdpowiedzUsuń
  40. Dziękuję za literkę, zbieram i lecę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Melduję się z literką :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Chyba już wiem jakie hasło ale lece dalej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny notesik, zmykam dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Zbieram literkę! Notesik rewelacyjny :)

    OdpowiedzUsuń
  45. CHRAPKA NA NOTESIK WZMAGA BIEG PO KOLEJNE LITERKI :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładne karteczki:)dziękuję za literkę:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam! Witam!! I biegnę dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Zasuwam dalej. Bloga obejrzałam, ale na pewno tu jeszcze wrócę. Tak w spokoju.

    OdpowiedzUsuń
  49. Jestem i ja :) Na razie obejrzałam karteczki świąteczne, ale ...biegnę dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem, zabieram literkę, idę dalej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Notesik cudny *.*
    Pozdrawiam! ;>

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajny notesik :-) A ja mam literkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. I tu prezent śliczny. Fajna zabawa i cieszę się że tu trafiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  54. Każdy prezent ładniejszy od poprzedniego:)łape literke i biegne dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super notesiki :) mam kolejna literkę..

    OdpowiedzUsuń
  56. dotuptałam aż TU ;-)) to hopsam dalej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  57. I kolejna literka ... mam nadzieję, że sił mi starczy, żeby dobiec do mety:))

    OdpowiedzUsuń
  58. Notesik ładniutki,zabieram literkę A i w drogę...

    OdpowiedzUsuń
  59. Dzieki za literke! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  60. Lubię takie "klimatyczne" rzeczy jakie Ty tworzysz, bardzo mi się podobają , podziwiam ! I na pewno jeszcze Tu wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ok mam następną lecę dalej i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  62. Literka zebrana :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Nastepna literka zebrana!Pozdrawiam serdecznie
    ps.Widzialam kartki -sa cudowne!!!!!!!Edyta

    OdpowiedzUsuń
  64. Dobra...włączam obserwację, bo dzisiaj w tej wędrówce się już troszkę zmęczyłam.
    A jak widze takie scrapowe cuda to, aż normalnie...dobra co normalnie napisze następna razą ;O)
    Dzisiaj literkę zabieram...ale ja tu na pewno wrócę ;o)

    OdpowiedzUsuń
  65. Prace Twoje podziwiam od zawsze :) a literki z checia wezmę :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Kartki są anielskie po prostu cudeńka a literkę zabieram

    OdpowiedzUsuń
  67. Nie ten notesik to jest nie do przebicia!Śliczne kolory...Oh ile ja bym dała za taki notesik;)Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  68. wspaniały prezent... dziękuję za szansę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  69. powoli powoli już coś z tych literek się wykluwa :) karteczki są przecudnej urody - mam nadzieję że za jakiś czas moje również będą takie cudne.

    OdpowiedzUsuń
  70. A bsolutnie rewelacyjna zabawa:) HOP la dalej:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  71. zapisane i idę dalej, pozdrawiam, ewa

    OdpowiedzUsuń
  72. Kolejna literka złapana, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  73. literka zapisana, notesik sliczny w prostocie swojej , pozdrawiam M

    OdpowiedzUsuń
  74. oj nie mogłam znaleźć... złapałam literkę i podpisuję się

    OdpowiedzUsuń
  75. zostawiam ślad i zmykam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  76. piękny prezencik!;) zapisuje sie i pozdrawiam!!! BAsia www.maurycjusz.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Znalazłam literkę i znikam! Pozdrawiam!
    PS. Śliczne kartki świąteczne!

    OdpowiedzUsuń
  78. Jestem,a tu kolejna co ma talent...

    OdpowiedzUsuń
  79. kartki świateczne super!
    Literke kolejną mam.

    OdpowiedzUsuń
  80. Następna literka do kompletu - dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  81. złapałam kolejną literkę :)

    http://przykubkukawy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Ustawiam się w kolejce po następną literkę:)

    OdpowiedzUsuń
  83. Piękny prezent :)
    Zapisuję się!
    Pozdrawiam,
    Przy-kominku.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  84. Cieplutko pozdrawiam i lecę po kolejną lierkę

    OdpowiedzUsuń