poniedziałek, 22 listopada 2010

Z kolędą w tle...

Dzisiaj nadeszła pora na kolejne, już # 12 wyzwanie w Szufladzie, które poprowadzi dla Was Kaprys.
Temat wyzwania jest naprawdę bardzo wdzięczny:
"Anioły są wśród nas!"
Mam nadzieję, że weźmiecie udział w wyzwaniu, do czego gorąco namawiam :)

A oto co ja przygotowałam w ramach wyzwania -
bożonarodzeniową kartkę z Aniołami.

A ,że forma kartki bardzo mi się spodobała, to powstały jeszcze cztery inne.
Na każdej kartce umieściłam fragment koledy.

Dzisiaj przedstawiam trzy z nich.

Pierwsza,  w błękicie, to anielska karteczka wyzwaniowa.








Wszystkie kartki powstały z papierów autorstwa Gosi, z wykorzystaniem obrazków z Galerii Papieru oraz dziurkacza MS Garden Trellis Deep.


***

Zapraszam serdecznie na Blog Hop Candy w Szufladzie.

5 komentarzy: