sobota, 12 kwietnia 2014

Uff, i po jarmarku

Kilka dni tu nie zaglądałam, a to dlatego, że przygotowania do Jarmarku Wielkanocnego w moim mieście, na którym byłam jednym z wystawców, szły pełną parą.
Fotek z jarmarku nie pokażę, bo zapomniałam aparatu i żadnej takowej nie zrobiłam :P
Ale za to pokażę troszkę z rzeczy, które na ten jarmark przygotowałam. Na początek proste karteczki z gniazdkami, ale jakże urocze w swej prostocie. Wykonane na cudownych papierach z Galerii Papieru.
 
Uwaga, duuuużo zdjęć :)
 
 
 
 
 
 

 







 
 
Gratuluję tym, którzy dotrwali.
 
To tyle na dziś, zapraszam jutro - będzie wiankowo :)

4 komentarze:

  1. It's going to be ending of mine day, however before ending I
    am reading this fantastic piece of writing to
    improve my experience.

    Here is my homepage ... epc certificate

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej mam pytanie, prośbę raczej. Czy mogłabyś mi polecić jakiś porządny druk offsetowy Wrocław to moje rodzinne miasto i wolałabym jednak tam znaleźć jakieś fajne miejsce, które zrobi porządną robotę.

    OdpowiedzUsuń