sobota, 24 lipca 2010

Małe problemy :(

Nie było mnie tutaj już dłuższy czas, ale niestety najpierw miałam niezbyt przyjemne problemy rodzinne, a teraz nie mam dostępu do komputera :(, bo się poprostu, najzwyczajnie w świecie zepsuł (jak ON mógł). Ale to jest właśnie złośliwość rzeczy martwych.

Zaległości kartkowych masa, mam nadzieję, że jak już będę miała komputer działający, to wyjdę z nimi na bieżąco.

***
Jak na razie pozdrawiam wszystkich odwiedzających i na deser :) wrzucam kilka fotek karteczki urodzinowej zrobionej już jakiś czas temu.
 Papier i ćwieki od Endiego.

Na zakończenie zapraszam jeszcze wszystkich do Szuflady, gdzie czeka na Was trzecie już szufladowe wyzwanie, tym razem jest to : "Opowieść o Holandii".

5 komentarzy:

  1. Extra jest! Po prostu fantastyczna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuuudna Marilyn Monroe :) Happy Birthday, Mr Presideeeent.... Aż by się chciało zaśpiewać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na kartkę dla faceta :)))
    Przepiękna jest! (i kartka i Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to życzę Twojemu komputerowi szybkiego powrotu do życia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam nadzieję, że komputer szybko wróci do formy! Karteczka genialna, od razu nasuwa się skojarzenie z tym obrazkiem, gdy Marlin seksownym głosikiem śpiewa urodzinowy hymn... ;)

    OdpowiedzUsuń