piątek, 17 września 2010

Album na 40 urodziny

Miałam okazję ostatnio zrobić prezent urodzinowy od żony dla męża z okazji jego 40 - tych urodzin.
Miał to być album w formie kroniki jego życia.
Mix papierów, trochę darcia, maszynowych przeszyć, kilka schowków na jurnaling i tagi na życzenia od gości z przyjęcia urodzinowego.
Przyznam, że trochę ciężko mi się robiło, bo jak tu wrzucić kwiatki, motylki, perełki i inne różne ozdóbki do MĘSKIEGO albumu?
Koniec końców wyszło tak:



Tag ukryty pod tytułowym szyldem.






Schowki pod zdjęciami.




Nie obyło się też bez słów kultowej piosenki z  "40 - latka" :)

.


Dwiekieszenie z tagami na życzenia.


Kilka szczegółów.



Mam nadzieję, że nikt nie zasnął, bo fotek troszkę jest :)

Do wykonania albumu użyłam trochę angielskich papierów od Krulika, ILSowe: Wintaż, Piknik party, At Noon, Chocolatcaffe, Chocomint, papier Rayhera zakupiony od Ibiska, Latarniowe Zauroczenie i Pink Paislee Vintage Moon - Harvest Moon od Endiego, oraz Jego cudne ćwieki vintag.
Kilka kwiatków, bawełnianych tasiemek, guzików i album gotowy.
***

Dziękuję za ciepłe słowa pod poprzednim postem,
Jest mi niezmiernie miło czytać, że podoba się Wam, to co tworzę :)
Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających.

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładny albumik, 40 -latek na pewno się ucieszy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Album super! Bardzo męski. Wspaniała pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny albumik! Taki męski i w ładnych kolorach.Fajne kompozycje:)
    Ciepło pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny,uwielbiam twoje papierowe pomysly!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. album jest rewelacyjny! całkiem męski i wcale " nie surowy " mimo braku "tych wszystkich kwiatuszków, motylków i perełek" które zazwyczaj dodajemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uważam, że najlepszymi prezentami urodzinowymi są rzeczy związane z zainteresowaniami solenizanta/solenizantki. Ostatnio np. zamówiłam mojemu bratu na https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego/prezent-dla-chlopaka kilka gadżetów filmowych z jego ulubionych Gwiezdnych Wojen. Mój brat np. interesuje się kinem i z tego względu wpadłam na taki, a nie inny pomysł. Polecam iść tym tropem ponieważ wtedy mamy pewność, że prezent spodoba się solenizantowi.

    OdpowiedzUsuń