niedziela, 6 lutego 2011

Kolejna kartka dla emerytki

zrobiona już jakiś czas temu, o której oczywiście zupełnie  zapomniałam.
I jest też to kolejna nietypowa kartka, gdyż musiałam z niej zrobić mini album. 
A to za sprawą czterech zdjęć, jakie miały się w niej znajeźć.
 Do tego zdjęcia miały być tak umieszczone, aby kartką po otwarciu mogła być postawiona, tworząć swego rodzaju ramkę.
W ten oto sposób powstała kartka składana na cztery!
Z tego co wiem, podobała się, i to bardzo, co mnie ogromnie ucieszyło :)
Ale dosyć pisania, czas ją pokazać:


Tak wyglądała kartka, po ustawieniu jej na główną fotografię.


Kolejne etapy rozkładania kartki...




Kilka szczegółów:



Tutaj kartka w pudełku.


Do wykonania karteluchy użyłam między innymi papieru Idylla - Konfitura Różana, tuszy pigmentowych i samoprzylepnych perełek od Endiego, oraz papierowych średnich różyczek z Decorscrap.

***

Na koniec chciałabym wszystkim podziękować za komentarze pod poprzednim postem. Było mi niezmiernie miło je czytać :) 

9 komentarzy:

  1. No to zaszalałaś Kochana - świetna kartka !

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś specjalistką od kartek na wyjątkowe uroczystości :) Wyszła pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i niezwykle inspirująca! Różyczki mnie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  4. super karteluszka!!
    ten motylek to boski jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczna jest i te kwiaty urocze:)Ciepło Cię pozdrawiam i dziękuję z serca za odwiedzinki na blogu:)Posyłam uściski i buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie cudo!!! Nie dziwne, że się podobała! Jest wspaniała! No i ten motylek jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki samoprzylepne https://somax.eu/207-karteczki-i-bloczki-samoprzylepne są bardzo przydatne i można je używać do wielu celów. Mi np. przydają się w nauce, gdy mam dużo egzaminów przed sobą. Wtedy wykorzystuję je do oznaczania ważnych rzeczy w książkach, dzięki czemu nauka staje się prostsza i bardziej wydajna.

    OdpowiedzUsuń