niedziela, 27 lutego 2011

Pozlotowe wrażenia

Własnie wróciłam do domku po dwudniowych Dolnośląskich Zimowych Warsztatach Craftowych, niezmiernie zmęczona, ale i szczęśliwa. Fotki wstawię wkrótce, jak którejś podkradnę :P

Dziewczyny, było fantastycznie!!! Dziękuję Wam bardzo, a szczególnie Ani - Krulikowi, bez której ten Zlot w ogóle niebyłby możliwy, i w ogóle Katrinie, Ibiskowi, Gizmo, Kamaftut, Kartkomani, Stefci, Caliście, Lence, Czarownicy, Kasi i wszystkim, którzy pomagali a nie wymieniłam :)

Wrażenia ogromne, poznałam mnóstwo kreatywnych osóbek (Aniu :*), poznałam kilka nowych technik (między innymi zagłębiałam się w tajniki sutaszu - Calista :*), i w ogóle było super!!!
Kto nie był, nich żałuje :P

Dziekuję WSZYSTKIM osobom, które były na moich warsztatach, za możliwość poznania i za dobre słowa, gdyż poganiają do dalszej pracy ogromnie :)
Mam nadzieję, że Wam również się podobało, że wiedza, którą Wam przekazałam będzie przydatna. I chwalcie się!!! Podlinkujcie mi swoje ukończone już albumiki, chętnie je pooglądam :)

A tak na zakończenie, muszę przyznać, że byłam miło zaskoczona frekwencją (ponad setka osób bez organizatorów). Ogromnie się cieszę, że tyle osób zdecydowało się do nas przyjechać (a niektórzy z bardzo daleka), aby wspólnie pocraftować.
Dziekuję Wam serdecznie :)


8 komentarzy:

  1. Kasiu, powiedzieć, że się podobało, to mało! Tak się bałam czy sobie w ogóle poradzę... a Ty mi dałaś wiarę, że taka przeciętna osóbka jak ja, poradzi sobie, jeśli tylko będzie miała dobrych nauczycieli :)
    Dziękuję jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aneladgam - jest mi niezmiernie miło :) Scrapbooking może i brzmi obco, ale przy odrobinie chęci i zaandażowani można pojąć jego podstawy bez problemu i z czasem rozwijać swoje umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Katarinko, dziękuję również! Było czadowo! :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Katarina, dzięki za cały wysiłek włożony w organizację. Świetnie się z Tobą współpracowało. ;) I mam nadzieję, że to dopiero początek wspólnych działań... w końcu pomysłów naszej grupie nie brakuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję szczególnie za pokaz minialbumów:) Było super:)
    dzianga

    OdpowiedzUsuń
  6. Pozdrawiam pozlotowo - cieszę się że mogłam poznać osobiście - do następnego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również cieszę się, że mogłam Cię poznać oraz Twoja córeczkę, która również z ogromnym zapałem tworzyła

    OdpowiedzUsuń