poniedziałek, 14 lutego 2011

Wiosenna eksplozja

Czy Wy też już tęsknicie za wiosną? Bo ja tak!!! I tak aby ją trochę przywołać wykonałam pudełeczko urodzinowe, które eksploduje wiosennymi barwami.

Exploding box miał być wykonany w kolorystyce beżowej, sepi i miał być postarzony, gdyż taki styl bardzo lubi jubilatka.
Ale aby nie było tak smutno, wprowadziłam trochę koloru i radości w postaci łąki z latającymi nad nią motylami.
Zupełnie jakby wiosna przepędzała szaro - burą zimową aurę.

Mam nadzieję, że się spodoba :)







W przepisie:
galeriowe papierki, ćwiek i stemplowane motyle od Endiego, papierowe kwiaty i materiałowa duża hortensja, dziurkaczowe listki, samoprzylepne półperełki, dziurkacz MS i pasmanteryjne dodatki.

6 komentarzy:

  1. małe dzieło sztuki:)sliczny jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny i dopracowany w każdym calu:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne, pełen zachwyt! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przesliczne! Ja zawsze zazdroszczę scrapbookującym kobietką.. pomysłów i umiejętności. Sama, niestety jestem na to chyba zbyt "rozlazła" artystycznie :0 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest cudowne, już kilka razy otwieram to samo i zaglądam , zachwycające. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń