wtorek, 1 lutego 2011

Nietypowa pamiątka

na Perłową Rocznicę Ślubu, jaką miałam okazję ostatnio wykonać, przysporzyła mi nie lada kłopot.

Miała być "wypasiona" ;P, do postawienia, nie biała, w pudełku i oryginalna.
Dodatkowymi podpowiedziami, które miały mi niejako ułatwić pracę (hmmm... a było wręcz przeciwnie) było to, że ona to była policjantka, on wojskowy, oboje uwielbiają podróże.
I właśnie tych podróży się uczepiłam, bo jakoś na mundury nie bardzo miałam pomysł.

I wymyśliłam album z podróży przez wspólne życie.

Ostrzegam z góry - dużo fotek :)


Tutaj pamiątka przewiazana satynową wstążką.


Pierwsza strona z datą ślubu oraz cytatem dotyczącym małżeństwa.


Kolejne zawierały życzenia oraz cytat z Pierwszego Listu do Koryntian.
Następne strony to te, które widać na pierwszej fotce, i które miały być później wyeksponowane (wg. wytycznych zlecenia).


Ostatnia karta zawierała wiersz rocznicowy oraz kolejne miejsce na wklejenie fotografii.


Kilka szczegółów:






A tutaj pamiątka na stojaku.


Całość była schowana do ozdobnego pudełka, którego oczywiście, tradycyjnie, zapomniałam sfotografować.

Brzegi kart postarzone i przybrudzone tuszem, aby wyglądały na stare.
Do wykonania albumiku użyłam między innymi cudnych papierowych i piankowych róż z Decorscrap, oraz samoprzylepnych półperełek, tuszu pigmentowego, perełek w płynie i papierowych kwiatów od Endiego.

***

Mam nadzieję, że wytrwaliście do końca , bo trochę długi post się zrobił :p
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających :* 

11 komentarzy:

  1. Świetny miałaś pomysł, pięknie wygląda! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kasiu, Ty jak się za coś weźmiesz to sukces gwarantowany! Srworzyłaś wspaniałą pamiątkę, jest bardzo oryginalna i dopracowana w każdym szczególe! Podziwiam!
    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam za cierpliwość i staranność! Wyszło cudnie! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. No ja jestem pod wrażeniem! Wyszło wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jakie cudo...wspaniale wyszło!Pozdziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna i romantyczna!
    Bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. o rany!!!!zrób kurs na to cudo!!!!jest boska:)

    OdpowiedzUsuń