środa, 23 lutego 2011

Ptasi komplet

Karteczka imieninowa wykonana za zasadzie popularnych kartek z czekoladą w środku. Tym razem jednak zmianie uległ rozmiar kartki i zawartość, gdyż zamiast czekolady schowany był malutki kalendarzyk. Taki niezobowiązujący drobiazg, a jednak bardzo uroczy :)



Środek kartki


i kalendarz.



Cały komplet prezentował się następująco:



Użyte materiały:
papier ILS - Maria Antonina, obrazki z Galerii Papieru, papierowe kwiatki i samoprzylepne perełki od Endiego, puncherowe listki, satynowa wstążka i gaza.

***

A ja odliczam już dni do DZWC - jeszcze tylko 3!!!

A tak na marginesie, to zwolniło się kilka miejsc na warsztaty :) Szczegóły tutaj.

10 komentarzy:

  1. Kasiu jaki piękny ten zestaw!!!Kolorki wspaniałe:)Bardzo mi się podoba:)Buziak!

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny komplet, no i jakaś odmiana - kalendarzyk zamiast czekolady :) super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Noomiy, Jola - dziękuję :)

    Peninia - mi też się te kolorki podobają, w ogóle uwielbiam ten papier. Pozdrawiam :*

    Dorota - taka odmiana to na zlecenie mojej teściowej- miałam zrobić komplet więc trochę zmodyfikowałam czekoladnika :)
    p/s Mam nadzieję, że jesteś w sobotę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały zestaw, pozazdrościć osobie, która go dostanie!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobają mi się takie opakowania i nawet jedno poczyniłam:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z kartką z notesem :) Wykonanie rewelacyjne! Piękna jest!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny ten komplecik:) Pomysł z kalendarzykiem zamiast czekolady... świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu - fantastyczny pomysł z niespodzianką w srodku - w ogóle zachwycona jestem starannością wykonywanych przez Ciebie prac. Pozdrawiam serdecznie i bardzo dziękuje za sobotnie warsztaty na DZWC - i za minialbum i za grubaski - bardzo podoba mi sie pomysł na wykończenie okładki :) dziękuję i pozdrawiam... ania ... od kaligrafowania....

    OdpowiedzUsuń