niedziela, 27 czerwca 2010

Dziękuję Pani!

Rok szkolny się zakończył, podziękowania dla pedagogów wręczone:)
W końcu wakacje!!!
A że wakacje, to karteczki też w wakacyjnych barwach, bardzo wesołych i słonecznych:)


Karteczka z okienkiem, według wcześniejszych wytycznych zamawiajacej :).


W rolach głównych papiery z nowej kolekcji Latarnii Morskiej "Radość Lata", w roli dodatków stuningowane ćwieki, papierowe kwiatki i stempelkowe motylki od Endiego.

***

A teraz coś troszkę innego, nie do końca kartkowego ( mimo iż z papieru) -
gratulacje z okazji obrony pracy magisterskiej.
Przyznam, że miałam nie lada zadanie, gdyż musiałam wymyślić coś 
dla przyszłej Pani magister biotechnologii.
A że z biotechnologią kojarzyły mi się łańcuchy dna, molekuły, komórki, próbówki, zlewki itd
to powstało takie coś :)


Materiały od Endiego :)

4 komentarze:

  1. I jedna, i druga powalające!! :) Okienko mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka z okienkiem urocza, a pomysł na kartkę dla pani mgr świetny, bardzo mi się podoba! Oto dowód, jak biologia staje się elementem dekoracyjnym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. DNA rządzi :) Świetnie sobie poradziłaś. A kartka z okienkiem urocza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastyczne:)Słonecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń