środa, 23 czerwca 2010

Dzień Ojca

Dziś Dzień Taty,, więc z tego miejsca składam wszystkim Tatusiom wszystkiego najlepszego:)
A po życzeniach czas na karteczkę.


Kartka powstała w odpowiedzi na wyzwanie na kartkę #11 w Scrapujących Polkach.
Tematem kartki zaproponowanej przez UHK to: Kartka warstwowa i poszarpana.
Myślałam, że jest to bardzo trudne, aby ułożyć tyle warstw, ale okazało się wykonalne i całkiem proste:).


Kolejna karteczka została wykonana wg jednej z mapek z CardMaps.


Bez cudnego ćwieka od Endiego by się nie obeszło :)

Na koniec zajawka czegoś, w czym wzięłam udział jakiś czas temu .
Więcej nic nie powiem, wyjaśnienie dopiero za kilka dni :).


Dziękuję wszystkim za przemiłe komentarze:).
Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. Kasiu, piękna kartka na polki, ja też postanowiłam w tym wyzwaniu wziąć udział:))) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne te kartki, szczególnie ta z autem! Podziwiam, bo mi wychodzą tylko takie babskie klimaty...

    OdpowiedzUsuń