wtorek, 25 maja 2010

Nadrabiania zaległości ciąg dalszy - 20 - 24 maja

Nadal nadrabiam zaległości w blogowaniu. Tym razem będzie wysyp kartek na Dzień Matki i jedna komunijna.


tutaj kartka komunijna, z której muszę przyznać, średnio jestem zadowolona :(


Karteczka dla mamy ze zdjęciem osoby zamawiającej.


A to karteczka ze słodką wkładką, wykonana wg kursu Zielonookiej, trochę przeze mnie zmodyfikowanego.
Strasznie mi się podoba, :D


Kartki na z Dzień Mamy wystąpiły u mnie w ostatnim tygodniu w hurtowej ilości.
Mam nadzieję, że nikogo nie zanudziłam ilością fotek :) i z góry dziękuję tym, którzy wytrwali do końca.

Jeszcze na zakończenie materiały:
papiery ILSowe, papierowe kwiatki i różyczki, samoprzylepne perełki, akrylowe krople, bawełniany sznurek z Magdowa,
karty kolagowe, tusz pigmentowy, puder do embossingu na gorąco, papierowe kwiatki, perełki w płynie od Endiego, tekturowa hostia i kielich ze Scrapińca, wstążki, koronki i bawełniane taśmy z pasmanterii.

2 komentarze:

  1. Kasiu, przypomniałaś mi o tym kursie na kartkę z czekoladą! Dzięki! Olśniło mnie i też taką dla mojej mamy poczynię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, sporo, mi się komunijna bardzo podoba:) chyba jesteś za krytyczna w stosunku do siebie;) buziaki, pa:)

    OdpowiedzUsuń