piątek, 14 maja 2010

Dzień jedenasty, dwunasty, trzynasty... hurtem :)



Wrzucam zaległe prace na wyzwanie majowe Michelle. Niestety, nie znalazłam czasu wcześniej, więc jest hurtowo, w trójpaku :)

Jako pierwszy pod "topór" idzie słoik wykonany we wtorek, który jest jednocześnie odpowiedzią na wyzwanie Scrapujących Polek ALTERED ART #1, czyli zmiana formy użytkowania przedmiotu.

Mój słoik dostał nowe ubranko w stylu wiktoriańskim.
A to głównie dzięki swojej pięknej nakrętce z reprodukcją obrazu Józefa Grassi, którą żal mi było zakryć, a która to natchnęła mnie do takiej właśnie przemiany tegoż słoika.
Na trzech bokach znajdują się obrazki z epoki, a na jednym kwiat z bibuły.


W środę zrobiłam karteczkę, również na wyzwanie Polek. Tematem wyzwania #5 była kartka na Dzień Matki.
Papier z kartki to Vintage Moon Collection od Endiego.
Moja wygląda tak:


Za to w trzynasty dzień wyzwania Michelle wykonałam po raz pierwszy MIXEDMADIA, kolejne wyzwanie Scrapujących Polek.
Tematem dzisiejszego Mixedmedia były - rzeczy znalezione (w szufladzie).
Ja wykanałam obrazek ze znalezionego kawałka firanki (a właściwie z jej haftu), którą kiedyś szyłam. Tło, na którym przykleiłam wycięty haft to kawałak płótna pocieniowanego suchą pastelą.
Ramkę zrobiłam z grubej tektury owiniętej krepiną i pomalowałam lakierem.
Wyszło tak:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz